Polecamy

Zamienniki tuszów do drukarek Hewlett-Packard: ranking

Powody, dla których zamiennik tuszu może nie działać

Przewodnik po prawidłowej dezynfekcji biura

Bez względu na to, czy pracujesz w domu, czy wracasz do biura po kilku miesiącach działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa w domu, prawdopodobnie zależy Ci na utrzymaniu miejsca pracy w czystości i dezynfekcji. Są to stresujące czasy dla wszystkich ludzi, ale z pewną dalekowzrocznością i właściwymi technikami dezynfekcji, możesz mieć pewność, że ty i twoi współpracownicy ograniczacie rozprzestrzenianie się COVID-19.

Oto pomocny przewodnik, jak dezynfekować biuro, od czyszczenia biurka do swobodnego poruszania się po większym biurze bez rozprzestrzeniania się zarazków. Zamieścimy w nim inteligentne techniki dezynfekcji, a także zalecane produkty, których należy używać, aby utrzymać bezpieczeństwo w biurze.

Zachowaj bezpieczeństwo dzięki maskom i rękawicom jednorazowym

Zanim zajmiesz się swoim biurem, będziesz chciał odpowiednio chronić się przed rozprzestrzenianiem zarazków. Oznacza to noszenie maski przed wejściem do biura, nawet jeśli nie ma innych osób. Będziesz również chciał zainwestować w zapas jednorazowych rękawic do noszenia podczas sprzątania, abyś mógł bezpiecznie dotykać powierzchni w miejscach wspólnych. Wybierz rękawice w rozmiarze odpowiednim dla Twoich dłoni, aby uniknąć poślizgu i upewnij się, że nosisz jednorazowe rękawice lateksowe, winylowe lub nitrylowe, które możesz bezpiecznie pozbyć się po czyszczeniu. Jeśli nie masz pewności co do wyboru odpowiednich rękawic jednorazowych, sprawdź naszą tabelę rozmiarów i przewodnik po zakupie rękawic jednorazowych.

Dezynfekcja rąk przez cały dzień

Oprócz sprzątania biura i noszenia masek i rękawiczek, będziesz chciał oczyścić swoje własne dłonie, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się zarazków. Za każdym razem, gdy wchodzisz do biura z zewnątrz, korzystasz z toalety, wchodzisz w interakcję ze współpracownikiem lub dotykasz wspólnego przedmiotu lub powierzchni, po prostu myjesz ręce lub czyścisz je bezwodnym środkiem do dezynfekcji rąk. Podobnie jak w przypadku chusteczek do dezynfekcji, kilka butelek środka do dezynfekcji rąk chcesz przechowywać wokół biura w dużych pojemnikach, aby zapewnić, że każdy jest w stanie zdezynfekować swoje ręce w jak największym stopniu.

Czyszczenie pomieszczeń biurowych przy użyciu mydła i wody

Przed użyciem ciężkich środków dezynfekujących, będziesz chciał umyć wszystkie powierzchnie (takie jak biurko, drzwi, ściany i części wspólne, takie jak kuchnia) mydłem i wodą. Usuwa to brud i zanieczyszczenia na powierzchniach w Twoim biurze, a także zmniejsza liczbę zarazków, które mogą tam obecnie występować. Użyj ogólnego, uniwersalnego środka czyszczącego w wiadrze z ciepłą wodą, a następnie delikatnie, ale dokładnie przetrzyj powierzchnie czystą szmatką.

Powierzchnie należy dezynfekować środkiem dezynfekującym Heavy-Duty.

Następnie, gdy Twoje biuro będzie czyste i wolne od brudu i kurzu, przejdź z powrotem i zdezynfekuj wszystkie powierzchnie za pomocą wielofunkcyjnego środka dezynfekującego, takiego jak Clorox lub Seventh Generation. Zabije to wszystkie pozostałe zarazki teraz, gdy powierzchnia jest czysta.

Rutynowe czyszczenie często dotykanych powierzchni

Powierzchnie, takie jak klawiatura laptopa, mysz komputerowa i telefon komórkowy, a także przedmioty codziennego użytku, takie jak gałki u drzwi i baterie łazienkowe, powinny być rutynowo czyszczone, aby upewnić się, że nie odbierasz żadnych zarazków lub przekazać je swoim współpracownikom. Do tego typu rutynowej dezynfekcji zalecamy stosowanie uniwersalnych chusteczek dezynfekujących, które są łatwe do przenoszenia i używania na różnych powierzchniach. Wystarczy wyświetlić kilka pojemników z chusteczkami do dezynfekcji w całym biurze, abyś mógł je łatwo chwycić za każdym razem, gdy dotkniesz gałki do drzwi lub korzystasz z toalety. Dzięki tym wskazówkom, jak dezynfekować powierzchnie biurowe, oraz informacjom umieszczonym w miejscu pracy, pomożesz zachować bezpieczeństwo siebie i swojego zespołu.

Czyszczenie szkła bez pozostawiania smug, mętnej folii lub kłaczków sprowadza się do dwóch rzeczy: odpowiedniego środka do czyszczenia szkła i odpowiedniej ściereczki. Kontynuuj czytanie →

Czy nie nienawidzisz, gdy poświęcasz czas i energię na wycieranie podłóg, tylko po to, by skończyć z brzydkimi białymi smugami? Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zapobiec powstawaniu smug od mopa, to Office Ink Blog jest tu po to, by pomóc!

Nie musisz powoływać się na czarną magię Marthy Stewart, aby zapobiec smugom od mopa. Nadanie podłogom blasku bez smug sprowadza się do trzech prostych sztuczek:

  1. Najpierw zmiataj podłogę, potem użyj odpowiedniego środka do czyszczenia podłóg w odpowiedniej ilości.

Zamiataj najpierw, aby zapobiec powstawaniu smug podczas mycia mopem.

Aby zapobiec powstawaniu smug, należy koniecznie zamiatać, a nawet lepiej odkurzać podłogę przed myciem. W przeciwnym razie będziesz po prostu rozmazywać resztki brudu i skończysz z smugami.

Użyj odpowiedniego środka czyszczącego, aby zapobiec powstawaniu smug od mopa.

Musisz użyć odpowiedniego środka do czyszczenia podłóg, aby zapobiec powstawaniu smug od mopa. Poniżej umieściłem podręczny mały wykres i dołączyłem kilka alternatyw dla majsterkowiczów, których można używać w szczyptach.

Użycie tylko odrobiny środka do czyszczenia podłóg zapobiega powstawaniu smug od mopa.

Nie można zapobiec powstawaniu smug podczas mycia mopa, jeśli użyjesz niewłaściwego roztworu lub użyjesz niewłaściwej ilości środka czyszczącego. Na przykład, środki czyszczące na bazie amoniaku stępią wykończenie podłóg drewnianych i laminowanych. A zbyt duża ilość mydła pozostawi osad na wszystkich podłogach. Musisz również mądrze dobrać ilość wody, której używasz. Pozostawienie zbyt dużej ilości wody na mopowanych podłogach spowalnia czas schnięcia i powoduje powstawanie smug. Ponadto, woda wypacza drewniane podłogi. Po umyciu podłogi należy ją wysuszyć miękką ściereczką.

Na koniec upewnij się, że przeczytałeś instrukcję przed nałożeniem na podłogę środka czyszczącego. W razie wątpliwości, wystarczy użyć mieszaniny białego octu i czystej wody. Ocet zapewnia odrobinę mocy czyszczącej i neutralizuje zasady w wodzie, aby wyeliminować białe plamy. I choć ocet i woda nie zapewnią najlepszej czystości na wszystkich rodzajach podłóg, nie będzie też bolało.

Źródła: WikiHow, Real Simple

AKTUALIZACJA 6/22/2018: Od pierwszej publikacji tego artykułu w 2013 roku otrzymaliśmy od naszych klientów wiele wspaniałych sugestii na temat tego, co działa, a co nie. Dziękujemy! Tak więc, włączyliśmy Wasze opinie do nowego i ulepszonego przewodnika na temat usuwania pozostałości kleju.

Kliknij tutaj, aby przeczytać nasz zaktualizowany artykuł na ten temat i pozbyć się kłopotów z usuwaniem naklejek, etykiet, taśm z różnych powierzchni w pracy i w domu!

Usuwanie klejących się resztek kleju pozostawionych przez naklejki i taśmy może być kłopotliwe. Czasami zdrapanie kleju paznokciem po prostu nie wystarczy. Atrament biurowy pokazuje jak usunąć pozostałości kleju z metalu, plastiku, winylu i odzieży.

Jak usunąć klej z metalu

Aby usunąć klej z metalu, spróbuj użyć alkoholu do pocierania. Naprawdę, powinniśmy po prostu iść do przodu i ogłosić stary dobry izopropyl najciężej pracującym człowiekiem w swojej apteczce. Poza usuwaniem kleju z metalu, alkohol usuwa z rąk czyści, usuwa suche plamy z markerów, a nawet ożywia wyschnięte pióra. Aby usunąć klej z metalu, wystarczy przetrzeć plamę wacikiem nasączonym alkoholem.

Końcówka bonusowa: Do usuwania kleju z metalu można użyć także olejku dla niemowląt lub alkoholu do pocierania.

Jak usunąć klej z plastiku i winylu.

Więc przedmiot w ciepłej, mydlanej wodzie do mycia naczyń, a następnie przetrzeć plamę kleju miękką szmatką i octem.

Jak usunąć klej ze szkła

Aby usunąć klej ze szkła, trzeba wybić duże pistolety. Najpierw spróbuj acetonowego zmywacza do paznokci. FYI: Szkło jest jedną z niewielu powierzchni biurowych i domowych, których aceton nie uszkodzi. Więc nie próbuj go na niczym innym.

Wcieranie acetonu w plamę prawdopodobnie wystarczy. Ale jeśli nie spróbujesz WD-40. Środek smarny rozbije klej i łatwo zmyje szkło.

Jak usunąć klej z ubrań

Istnieje kilka metod, przy pomocy których można spróbować usunąć klej z ubrań. Najpierw należy namoczyć ubranie w gorącej wodzie z odplamiaczem, a następnie wyprać jak zwykle. Jeśli plama pozostaje, spróbuj oczyścić ją z plam:

  • Jedna łyżka stołowa proszku do prania zmieszana z dwiema filiżankami ciepłej wody. Jedną łyżką stołową amoniaku zmieszanego z dwiema filiżankami ciepłej wody.

Jeśli żaden z roztworów nie usunie plamy kleju, złóż ubranie na pół, tak aby plama była skierowana do wewnątrz, z mokrym papierowym ręcznikiem pomiędzy dwoma warstwami. Pozostawić na godzinę, a następnie wyczyścić plamę kleju miękką szmatką i środkiem do dezynfekcji rąk na bazie alkoholu, takim jak Purell.

Masz końcówkę do usuwania plam, której nie można przegapić? Chętnie to usłyszymy! Zamieść swoje sugestie w komentarzach.

Źródła: TLC How Stuff Works, Good Housekeeping, Discovery How Stuff Works

Ekran laptopa pokryty kurzem i odciskami palców? Mamy kilka wskazówek, jak czyścić ekran laptopa. Po pierwsze: nie używaj amoniakalnych środków do czyszczenia szkła, takich jak Windex, do czyszczenia ekranu laptopa. Amoniak może uszkodzić nowoczesne ekrany LCD. Najlepiej jest używać chusteczek nawilżających specjalnie opracowanych do stosowania na ekranach komputerów. Zaletą chusteczek do czyszczenia ekranu laptopa jest to, że są one wykonane z materiału, który nie rysuje ekranu. Ponadto, roztwór czyszczący jest świetny do szybkiego czyszczenia odcisków palców. Jeśli nie masz pod ręką żadnych chusteczek do czyszczenia ekranu, wystarczy użyć miękkiej ściereczki zwilżonej zwykłą wodą.

Zalecane chusteczki do czyszczenia sita do laptopów:

Po wyczyszczeniu ekranu laptopa, możesz równie dobrze poradzić sobie z klawiaturą. Użyj sprężonego powietrza (lub hej, notatki Post-it), aby pozbyć się kurzu i zanieczyszczeń pod klawiszami. Następnie wytrzyj klawiaturę tą samą szmatką lub wytrzyj ją na ekranie.

Masz jakieś wskazówki, jak czyścić ekran laptopa? Chętnie je usłyszymy! Zostawcie swoje wskazówki w komentarzach.

Brudne biuro robi ci się niedobrze, a współpracownicy myślą, że jesteś leniwy. Unikaj letniej grypy i osądzania współpracowników za pomocą naszej listy kontrolnej do czyszczenia mebli biurowych. Kontynuuj czytanie →

Krzesło biurowe na ostatnich nogach? Zanim kupisz nowe krzesło, sprawdź, czy dzięki naszemu przewodnikowi dla majsterkowiczów, jak zamocować regulowane krzesła biurowe, możesz wyobrazić sobie dodatkowe życie. Kontynuuj czytanie →

Odrobiłeś pracę domową i jesteś gotowy na wow na swojej prezentacji. Ale jak sprawić, by twój segregator do prezentacji był tak samo zajebisty jak ty? Te same cechy, które sprawiają, że segregatory do prezentacji są świetne: czynią je wciągającymi, informacyjnymi i rozsądnie zorganizowanymi. Nie wiesz, od czego zacząć? Mamy kilka świetnych wskazówek, jak złożyć segregator do prezentacji. Kontynuuj czytanie →

Jak się mierzy segregatory? Jest to jedno z najczęstszych pytań, jakie otrzymujemy od klientów na OnTimeSupplies.com. To, co naprawdę chcą wiedzieć, to jak dużego segregatora potrzebują do swoich projektów. Tak więc Office Ink jest tu po to, aby wyjaśnić tajemnicę 3-pierścieniowego rozmiaru segregatora.

Kontynuuj czytanie →

Może jesteś zmęczony układaniem ważnych akt w biurze domowym w stosy na biurku, albo jeszcze gorzej, na podłodze. A może szafki z aktami w twoim biurze starzeją się tak wdzięcznie jak pani Havisham. Ty prawie zwichnąć twój ramię za każdym razem, gdy ty jankes jeden kartoteka szuflada otwiera, i no może pamiętać ostatni raz któryś z one zamykają całkowicie. Innymi słowy, nadszedł czas, aby kupić szafkę na akta. Teraz, gdy jesteś gotowy do prawidłowego przechowywania, organizowania i ochrony swoich plików biurowych i dokumentów, nie biczować karty kredytowej firmy jeszcze. Przed zakupem należy wziąć pod uwagę kilka ważnych kwestii. Ile miejsca masz w swoim biurze? Ile teczek musi pomieścić gabinet? Ile czasu potrzebujecie Państwo na szafkę na akta? Jeśli lubisz robić znaczące zakupy mebli biurowych tylko raz, zwolnij i zwróć uwagę. Smart Office pokaże Ci jak wybrać szafkę na akta.

Najpierw zdecyduj, czy Twoje biuro potrzebuje pionowej czy bocznej szafki na akta. Pionowe szafki na akta są najbardziej tradycyjne i oferują od dwóch do pięciu szuflad. W pionowych szafkach na akta akta biegną od przodu do tyłu i są skierowane w stronę użytkownika. Pionowe szafki na akta są ładne, ponieważ zajmują mało miejsca na ścianie, ale nie są najlepszymi szafkami na akta w biurze, jeśli chcesz mieć dostęp do swoich plików codziennie lub nie masz zbyt wiele miejsca na spacery po pokoju. Twoje biuro musi być w stanie dostosować się do głębokości pionowych szafek na akta, zazwyczaj około 29 cali, plus długość otwartej szuflady, kolejne 29 cali. Jeśli pomieszczenie, w którym trzymasz swoje akta jest już ciasne, pionowe szafki na akta nie są najlepszym rozwiązaniem.

Boczne szafki na akta zajmują więcej miejsca na ścianie, ale mniej miejsca wewnątrz niż pionowe szafki na akta. Dzieje się tak dlatego, że boczne szuflady na akta mają zazwyczaj głębokość tylko około 20 cali, więc wymagają mniej miejsca do otwierania. Boczne szafki na akta są idealne dla biur o dużej powierzchni, które muszą mieć dostęp do akt kilka razy dziennie, a także dla zatłoczonych miejsc pracy. Boczne szafki na akta są również niezwykle wszechstronne. Możesz ułożyć teczki tak, aby były zwrócone w stronę boków szuflad na akta i biec od lewej do prawej strony lub skierować je w stronę frontu szafki, tworząc uporządkowane rzędy teczek. Wiele dwuszufladowych bocznych szafek na akta jest wystarczająco małych, aby zmieścić się pod biurkiem, dostarczając świetny sposób na zwiększenie pojemności małych biur. Lub umieść boczną szafkę na akta przy biurku, aby stworzyć nową powierzchnię roboczą.

Gdy ty osiedlałeś na typie kartoteka gabinet twój chce, sprawdza out jak gabinety stawiają wpólnie. Szafki na akta występują w dwóch odmianach: metalowe szafki na akta i drewniane szafki na akta. Metal jest najbardziej popularnym wyborem dla szafek na akta, ponieważ może obsłużyć ciężkie użytkowanie i wciąż wygląda dobrze. Szafki na akta metalowe są najlepszym wyborem dla zapracowanych biur, które często muszą mieć dostęp do akt. Ponadto, w dzisiejszych czasach masz o wiele więcej opcji kolorystycznych, które przyciągają oliwki i khaki. Na przykład, metalowe szafki na akta HON i Safco w kolorach takich jak czarny, szary i szpachlówka mogą być bardzo wytrzymałe. Ok, metalowe szafki na akta nigdy nie będą błyskotliwymi eksponatami biurowymi, ale zapewniają długotrwałe przechowywanie i ochronę Twoich akt i dokumentów w biurze. Po prostu upewnij się, że wybierzesz szafkę na akta z powłoką ochronną, aby zapobiec rdzewieniu. Jeżeli ty chcesz przynosić piękno drewniany meble twój biuro, być świadomy że drewniany kartoteka gabinety są mniej odporni że metalowe szafki. Sprawdzają się najlepiej i najdłużej utrzymują się w domu i małych biurach. Najtrwalsze metalowe i drewniane szafki na teczki są zaprojektowane z dwuściennymi stalowymi bokami.

Twoja nowa szafka na teczki powinna być tak samo bezpieczna jak solidna. Szafki na teczki mogą przewrócić się na użytkownikach, powodując ich obrażenia lub śmierć. Wybór szafki na akta z kilkoma kluczowymi zabezpieczeniami jest warty inwestycji. Poszukaj szaf na akta z mechanizmem zapobiegającym przewróceniu się szafy, np. z blokadą szuflad, która zapobiega przewróceniu się szafy, gdy wiele szuflad jest otwartych. Szafy na akta zaprojektowane z systemem zawieszania na łożyskach kulkowych oraz innymi mocnymi systemami zawieszania szuflad, otwierają się i zamykają płynnie nawet przy pełnym obciążeniu, aby zapobiec frustracji i obrażeniom. Szafy na akta odporne na ogień i uderzenia są również dostępne dla biur, które potrzebują dodatkowej ochrony. Poszukaj szafek na akta o klasie odporności Labratory Labratory 350. Szafy na akta o klasie UL Class 350 utrzymują temperaturę wewnętrzną 350 stopni w warunkach pożaru do 1700 stopni przez jedną godzinę. Mogą one również wytrzymać uderzenie 30-metrowego upadku. Jednak szafy na akta klasy 350 kosztują setki dolarów więcej niż standardowe szafy na akta, więc jeśli martwisz się o pożar, możesz po prostu poszukać sejfu w biurze.

Styl szafki, konstrukcja i bezpieczeństwo są najważniejszymi względami podczas zakupów szafki na akta, ale w dzisiejszych czasach dostępnych jest wiele innych funkcji. Jeśli regularnie transportujesz dużą liczbę plików, rozważ mobilny koszyk na teczki. Większość biur, w których przechowuje się akta, potrzebuje ich coraz więcej. Jeśli wybierzesz swoją szafkę na akta z kolekcji mebli, zawsze można uzyskać pasującą szafkę, jeśli trzeba, jak również bezpłatne chaty, regały i inne opcje przechowywania i wyświetlania.

Jeśli masz więcej pytań na temat wyboru szafki na akta lub mebli biurowych w ogóle, wpadł swobodnie zadzwonić do ekspertów w On Time Supplies. Można się z nimi skontaktować pod bezpłatnym numerem 1-866-501-6055 lub za pośrednictwem czatu na żywo na stronie OnTimeSupplies.com.

Zobacz

Przetrwaj dzięki tym artykułom biurowym

W dzisiejszych czasach wiele się przeżywa - nie da się tego uniknąć w telewizji. Bez względu...

Co zrobić w sytuacji, gdy drukarka nie...

W 99% przypadków tusze i tonery, w tym także zamienniki, które mamy w swojej ofercie...

Sposób rozmieszczenia mebli biurowych

Nie jesteś pewien, które typy układów biur maksymalizują przestrzeń bez ograniczania...